Željeznice

Institut IGH je od svog osnutka bio angažiran na mnogim uspješnim projektima rješavanja problema željezničkog prometa, a neke od aktualnijih su svakako pruga Rijeka – Zagreb – Botovo na paneuropskom prometnom koridoru Vb i Škrljevo – Rijeka – Jurdani.

01Željeznice

Institut IGH je od svog osnutka bio angažiran na mnogim uspješnim projektima rješavanja problema željezničkog prometa, a neke od aktualnijih su svakako pruga Rijeka – Zagreb – Botovo na paneuropskom prometnom koridoru Vb vrijednosti 4,6 mil EUR te Škrljevo – Rijeka – Jurdani u vrijednosti 5,4 mil EUR.

Gotovo 55% željezničke mreže u Hrvatskoj odnosi se na željezničke linije važne za međunarodni prijevoz, zbog čega se osuvremenjivanje hrvatske željezničke mreže oslanja na projekte sufinancirane iz EU-ovih fondova. Cilj europske politike željezničkog prijevoza je osnivanje jedinstvenog europskog željezničkog prostora. Otvaranje željezničkog sektora tržišnom natjecanju počelo je 2001. i trenutno je aktualan četvrti paket mjera, namijenjen dovršenju jedinstvenog europskog željezničkog prostora.

Prikaži više

Prikaži manje