Osiguravamo stručnu potporu građevinarstvu već 70 godina

Vrhunskom kvalitetom usluge, sveobuhvatnim i najsuvremenijim pristupom IGH već više od pola stoljeća osigurava zadovoljstvo svojih klijenata, zaposlenika i partnera na domaćem i međunarodnom tržištu

Stvaranje temeljeno na znanju

IGH je tvrtka koju čini koncentracija znanja, što je čini vodećom projektantskom, konzultantskom i znanstvenom institucijom koja se bavi istraživanjem i razvojem u graditeljstvu. IGH-ovi laboratoriji akreditirani su za 500 metoda ispitivanja. Opremom i stručnim potencijalima na razini su vodećih europskih laboratorija. Ulazak Hrvatske u Europsku uniju Institut spremno dočekuje – svaki certifikat IGH-ovih laboratorija važeći je bilo gdje u Europi.

Gotovo da nema niti jednog objekta, ceste, tunela ili mosta u Hrvatskoj za koji upravo IGH nije radio projektiranje ili nadzor, kontrolirao kvalitetu gradnje, izrađivao studije ili davao stručna mišljenja i vještačenja. Osim sudjelovanja u svim većim graditeljskim projektima u Hrvatskoj, IGH je snažno iskoračio i prema zemljama našega okružja; BiH, Srbija, Kosovo, Crna Gora, Albanija i Bugarska, sve do Gruzije, Kazahstana, Rusije i Ukrajine.

  • PRIHOD 2017.

    220 mil.kn

  • BROJ ZAPOSLENIH

    588

  • AKTIVNIH UGOVORA

    277 mil.kn

Vizija

Biti jedna od vodećih inženjerskih tvrtki u regiji i šire, čiji su zaposlenici najbolji stručnjaci i zadovoljni suvlasnici, koji inovativnim inženjerskim rješenjima svakodnevno unapređuju kvalitetu okoliša i života ljudi.

Misija

Profesionalnim i odgovornim pristupom te znanjem i inovacijama pravovremeno rješavati inženjerske izazove na zadovoljstvo naših klijenata.

Tržišni pristup IGH

Organizacija IGH omogućuje prilagodbu usluga tržišnim sektorima i kombiniranje stručnih znanja prema specifičnim potrebama klijenata

Strategija IGH 2018 – 2022

Na temelju dosadašnjih referenci uvjereni smo kako upravo Institut IGH predstavlja jedinstveni potencijal utemeljen na razvijanju i sinergiji znanja iz područja projektiranja, nadzora, terenskih i laboratorijskih ispitivanja, vođenja projekata i svih drugih visokovrijednih usluga iz područja graditeljstva.

U fokusu poslovanja Instituta IGH je klijent te zadovoljenje njegovih inženjerskih potreba i rješavanje njegovih inženjerskih problema. Institut IGH želi postati prvi izbor svim našim klijentima, među svim svojim konkurentima na tržištu Hrvatske i u inozemstvu. Vrhunska poslovna rješenja moguće je osiguravati samo s vrhunskim stručnjacima.

Strateška je odrednica Instituta IGH da intenzivno educira i osposobljava svoje zaposlenike i kontinuirano okuplja priznate stručnjake s tržišta, koji će svojim dolaskom podignuti kvalitetu usluge Instituta. Cilj je održati konkurentsku prednost kroz povećanje kolektivnog znanja poduzeća.

Kako bismo smanjili rizike i povećali potencijal rasta, Institut IGH će intenzivno nastaviti s traženjem prilika na stranim tržištima. Po potrebi će se osnivati nove strane podružnice, uz tendenciju optimalne kombinacije hrvatskih stručnjaka te kvalitetnih lokalnih i internacionalnih djelatnika. Iskustvo stečeno na velikim i zahtjevnim projektima generira stručnjake koji su spremni voditi sve kompleksnije poslove. Na taj se način stvara neprocjenjiva baza stručnosti i iskustva IGH-ovih eksperata. Takva strateška nakana, uz čuvanje i razvitak integralne usluge, osigurava stabilnu i sigurnu budućnost našim klijentima, zaposlenicima i samom poduzeću.

Stav je Instituta IGH da svom naručitelju bude partner, a ne izvoditelj.

S obzirom na to da su većina naših klijenata javne tvrtke i institucije, Institut IGH će nastojati dio svoje dobiti ostvarene na pojedinom projektu namijeniti u aktivnost s ciljem poboljšanja životnog standarda onih kojima je to potrebno ili za unaprjeđenje životne sredine i zaštite okoliša.

Strateška područja IGH i glavni ciljevi Strategije 2018 – 2022:

  • 1) Ljudi – Osnaživanje stručnog kadra kroz razvoj i edukaciju postojećih i privlačenje novih stručnjaka
  • 2) Klijenti – Postati prvi izbor našim klijentima kroz usmjerenost na pravovremeno zadovoljenje njihovih potreba
  • 3) Kvaliteta usluge – Poboljšanje kvalitete postojećih usluge i ciljano uvođenje novih usluga uz njihovu diversifikaciju
  • 4) Internacionalizacija poslovanja – Otvaranje novih podružnica na stabilnim rastućim stranim tržištima
  • 5) Tržišni sektori – Unaprijediti postojeća i osnaživati nova područja poslovanja
  • 6) Financijska stabilnost – Kroz održiv i kontinuiran rast prihoda i operativne dobiti osigurati razvoj poslovanja
  • 7) Društvena odgovornost – Održivi razvoj i odgovornost spram društva i okoliša

Strategija IGH definira smjer razvoja poduzeća do 2022. godine